Idealna figura i kondycja

  • Fitness w Centrum Sportu Akademos

Ćwiczenia wspomagające spalanie kalorii i kształtowanie sylwetki.

BUP

Trening ukierunkowany na wzmacnianie i ujędrnianie dolnych partii ciała (brzucha, ud i pośladków). Poprawia elastyczność i kształt mięśni. Polega na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń, które zapewniają płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Forma ćwiczeń jest spokojna, statyczna, polecana również dla osób początkujących.

 

RZEŹBA CIAŁA

Trening ogólnorozwojowy. Połączenie ćwiczeń aerobowych ze wzmacniającymi. Trening ten pozwala na spalenie tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie ciała. Podczas zajęć często wykorzystywane jest dodatkowe obciążenie w postaci hantli bądź taśm, które podnoszą intensywność i skuteczność wykonywanych ćwiczeń.

STEP shape

Dynamiczne zajęcia prowadzone przy wykorzystaniu platform stepowych. W czasie rozgrzewki wykorzystywane są podstawowe kroki połączone w krótki, nieskomplikowany układ. Po niej następuje część właściwa, oparta na ćwiczeniach wzmacniających, które skupiają się na kształtowaniu mięśni brzucha. Płaski brzuch w kilku krokach.

TBC

Total Body Condition - Trening ogólnorozwojowy dla każdego, bez względu na wiek. Bardzo dobra opcja dla osób rozpoczynających swoją przygodę z fitnessem. Cele treningu to: lepsza przemiana materii, zapobieganie osteoporozie, kształtowanie sylwetki, spalanie większej ilości kalorii.

STOP-CELLULIT

Zajęcia jednoznacznie ukierunkowane na redukcję cellulitu z okolic ud, pośladków i brzucha. Ćwiczenia wraz z odpowiednią dietą już po miesiącu dają zauważalne rezultaty. Tylko regularne i odpowiednio dobrane ćwiczenia są efektywną bronią w walce z największym wrogiem ud i pośladków – cellulitem.

TABATA

Intensywny trening interwałowy podzielony na czterominutowe cykle ćwiczeń. Poprawia wydolność tlenową i beztlenową, przyspiesza metabolizm. Pozwoli Ci spalić nawet trzykrotnie więcej tłuszczu w porównaniu do tradycyjnych ćwiczeń aerobowych!  

FUNCTIONAL BODY

Intensywny trening spalający dla każdego, który naśladuje ruchy wykonywane na co dzień. To prawdziwe wyzwanie dla Twojej koordynacji ruchowej, siły i równowagi. Podczas ćwiczeń wzmocnisz mięśnie i poprawisz ogólną wydolność organizmu. 

 

BOSU

To metoda treningowa, która przełamuje bariery i przewyższa pomysłowością tradycyjny sprzęt fitness. BOSU jest symulatorem ruchów charakterystycznych dla różnych dyscyplin sportowych. Jednym z podstawowych elementów form prozdrowotnych w fitnessie jest trening równowagi. Urządzenie BOSU daje w tym zakresie wielostronne możliwości. A przy tym idealnie nadaje się do ćwiczeń statycznych, dynamicznych i poprawiających balans ciała. Doskonale wpływa również na stabilizację tułowia. Koniecznie trzeba spróbować!

Hiit - zajęcia wydalnościowe

Trening interwałowy, który przyspiesza przemianę materii. Jego efektem jest bardzo szybka redukcja tkanki tłuszczowej. Trening jest zbudowany w sposób prosty i czytelny. Po rozgrzewce następuję intensywna, powtarzająca się praca, po czym następuję czas odprężenia. Mocny trening, na który może przyjść każdy, ponieważ ćwiczymy na miarę swoich możliwości.