Idealna figura i kondycja

  • Fitness w Centrum Sportu Akademos

Ćwiczenia wspomagające spalanie kalorii i kształtowanie sylwetki.

BUP

Trening ukierunkowany na wzmacnianie i ujędrnianie dolnych partii ciała (brzucha, ud i pośladków). Poprawia elastyczność i kształt mięśni. Polega na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń, które zapewniają płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Forma ćwiczeń jest spokojna, statyczna, polecana również dla osób początkujących.

 

RZEŹBA CIAŁA

Trening ogólnorozwojowy. Połączenie ćwiczeń aerobowych ze wzmacniającymi. Trening ten pozwala na spalenie tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie ciała. Podczas zajęć często wykorzystywane jest dodatkowe obciążenie w postaci hantli bądź taśm, które podnoszą intensywność i skuteczność wykonywanych ćwiczeń.

STEP + PŁASKI BRZUCH

trening ukierunkowany na intensywne spalanie tkanki tłuszczowej ze skutecznym wzmacnianiem mięśni brzucha. Zajęcia prowadzone są zawsze przy użyciu stepu, który intensyfikuje część spalającą oraz umożliwia dobór nietuzinkowych ćwiczeń wzacniających. Dobra zabawa, muzyka i rezultaty - gwarantowane!

TBC

Total Body Condition - Trening ogólnorozwojowy dla każdego, bez względu na wiek. Bardzo dobra opcja dla osób rozpoczynających swoją przygodę z fitnessem. Cele treningu to: lepsza przemiana materii, zapobieganie osteoporozie, kształtowanie sylwetki, spalanie większej ilości kalorii.

STOP-CELLULIT

Zajęcia jednoznacznie ukierunkowane na redukcję cellulitu z okolic ud, pośladków i brzucha. Ćwiczenia wraz z odpowiednią dietą już po miesiącu dają zauważalne rezultaty. Tylko regularne i odpowiednio dobrane ćwiczenia są efektywną bronią w walce z największym wrogiem ud i pośladków – cellulitem.

TABATA

Intensywny trening interwałowy podzielony na czterominutowe cykle ćwiczeń. Poprawia wydolność tlenową i beztlenową, przyspiesza metabolizm. Pozwoli Ci spalić nawet trzykrotnie więcej tłuszczu w porównaniu do tradycyjnych ćwiczeń aerobowych!  

FUNCTIONAL BODY

Intensywny trening spalający dla każdego, który naśladuje ruchy wykonywane na co dzień. To prawdziwe wyzwanie dla Twojej koordynacji ruchowej, siły i równowagi. Podczas ćwiczeń wzmocnisz mięśnie i poprawisz ogólną wydolność organizmu. 

 

HIIT - High Intensity Interval Training

zajęcia interwałowe, który przyspieszają przemianę materii i powodują szybką redukcję tkanki tłuszczowej. Trening opiera się na krótkich bardzo intensywnych ćwiczeniach przeplatanych z przerwami umiarkowanego wysiłku.