idealna figura i kondycja

  • Fitness w Centrum Sportu Akademos

Ćwiczenia wspomagające spalanie kalorii i kształtowanie sylwetki.

BUP

Trening ukierunkowany na wzmacnianie i ujędrnianie dolnych partii ciała (brzucha, ud i pośladków). Poprawia elastyczność i kształt mięśni. Polega na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń, które zapewniają płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Forma ćwiczeń jest spokojna, statyczna, polecana również dla osób początkujących.

 

FIT BALL

Ćwiczenia ogólnorozwojowe z wykorzystaniem dużych piłek. Modelują sylwetkę oraz poprawiają postawę ciała. Ćwiczenia przeznaczone są dla wszystkich osób w każdym wieku, które chcą poprawić równowagę, koordynację ruchową i pozbyć się problemów z błędnikiem. Regularne balansowanie na piłce w różnych pozycjach wzmocni wszystkie partie mięśni!

RZEŹBA CIAŁA

Trening ogólnorozwojowy. Połączenie ćwiczeń aerobowych ze wzmacniającymi. Trening ten pozwala na spalenie tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie ciała. Podczas zajęć często wykorzystywane jest dodatkowe obciążenie w postaci hantli bądź taśm, które podnoszą intensywność i skuteczność wykonywanych ćwiczeń.

STEP shape

Dynamiczne zajęcia prowadzone przy wykorzystaniu platform stepowych. W czasie rozgrzewki wykorzystywane są podstawowe kroki połączone w krótki, nieskomplikowany układ. Po niej następuje część właściwa, oparta na ćwiczeniach wzmacniających, które skupiają się na kształtowaniu mięśni brzucha. Płaski brzuch w kilku krokach.

TBC

Total Body Condition - Trening ogólnorozwojowy dla każdego, bez względu na wiek. Bardzo dobra opcja dla osób rozpoczynających swoją przygodę z fitnessem. Cele treningu to: lepsza przemiana materii, zapobieganie osteoporozie, kształtowanie sylwetki, spalanie większej ilości kalorii.

STOP-CELLULIT

Zajęcia jednoznacznie ukierunkowane na redukcję cellulitu z okolic ud, pośladków i brzucha. Ćwiczenia wraz z odpowiednią dietą już po miesiącu dają zauważalne rezultaty. Tylko regularne i odpowiednio dobrane ćwiczenia są efektywną bronią w walce z największym wrogiem ud i pośladków – cellulitem.

TABATA

Intensywny trening interwałowy podzielony na czterominutowe cykle ćwiczeń. Poprawia wydolność tlenową i beztlenową, przyspiesza metabolizm. Pozwoli Ci spalić nawet trzykrotnie więcej tłuszczu w porównaniu do tradycyjnych ćwiczeń aerobowych!  

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część zajęć to krótka rozgrzewka, natomiast druga część jest poświęcona specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha.

FUNCTIONAL BODY

Intensywny trening spalający dla każdego, który naśladuje ruchy wykonywane na co dzień. To prawdziwe wyzwanie dla Twojej koordynacji ruchowej, siły i równowagi. Podczas ćwiczeń wzmocnisz mięśnie i poprawisz ogólną wydolność organizmu. 

 

deepWORK®

Wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, opartego na pięciu elementach (ziemi, drzewa, ognia, metalu i wody), które symbolizują różne źródła energii. Program zajęć bazuje na napięciu i rozluźnieniu mięśni oraz ćwiczeniach oddechowych. Początek treningu to spokojna rozgrzewka. Część główną stanowią przyspieszenia i dynamiczne kombinacje ćwiczeń, które angażują mięśnie całego ciała.

 

BOSU

To metoda treningowa, która przełamuje bariery i przewyższa pomysłowością tradycyjny sprzęt fitness. BOSU jest symulatorem ruchów charakterystycznych dla różnych dyscyplin sportowych. Jednym z podstawowych elementów form prozdrowotnych w fitnessie jest trening równowagi. Urządzenie BOSU daje w tym zakresie wielostronne możliwości. A przy tym idealnie nadaje się do ćwiczeń statycznych, dynamicznych i poprawiających balans ciała. Doskonale wpływa również na stabilizację tułowia. Koniecznie trzeba spróbować!

CROSS Training

Wykorzystuje zmienne obciążenia oraz różnorodne przybory, obejmujący wszystkie partie mięśniowe. To idealny wybór dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy. Ćwiczenia na poszczególnych stacjach ułożone są w obwód wykonywany przez uczestników w trakcie zajęć.Wykonywanie ich jedno po drugim to sportowy przepis na sukces!

turbo spalanie

Jest to trening aerobowy. Zajęcia, których celem jest spalanie tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie ciała. Dzięki połączeniu ćwiczeń cardio ze wzmacniającymi, następuje szybka reakcja organizmu i efekty są szybciej widoczne. Turbo spalanie to mocne zajęcia, które zaczynają się od ćwiczeń cardio, następnie przechodzimy do wzmacniania, a na koniec przyjemny stretching. Zajęcia są dedykowane osobom, które chcą wyrzeźbić i wysmuklić ciało. 

bosu wzmocnienie

Są to zajęcia, na których oprócz poprawienia równowagi ciała i wytrzymałości, dodatkowo wzmacniamy mięśnie używając obciążeń. Są to mocne zajęcia, na których oprócz koordynacji, wzmocnienia mięśni przykręgosłupowych, spalimy dużo kalorii i wysmuklimy sylwetkę. Idealne zajęcia dla osób uprawiających narciarstwo, snowboarding lub tenis, ale także jazdę na desce czy sporty walki. 

 

Perfect body

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, które spalają tkankę tłuszczową, poprawiają kondycję fizyczną i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe, a zadba o to nasza doświadczona instruktorka Anna Dyś.

Body sculpt

Niesamowite zajęcia prowadzone przy pomocy hantli, gum i sztang. Nasz charyzmatyczny instruktor Jarek będzie pracował nad modelowaniem sylwetki oraz wyrzeźbieniem Waszych mięśni. 

Hiit - zajęcia wydalnościowe

Trening interwałowy, który przyspiesza przemianę materii. Jego efektem jest bardzo szybka redukcja tkanki tłuszczowej. Trening jest zbudowany w sposób prosty i czytelny. Po rozgrzewce następuję intensywna, powtarzająca się praca, po czym następuję czas odprężenia. Mocny trening, na który może przyjść każdy, ponieważ ćwiczymy na miarę swoich możliwości.