wzmocnienie i witalność

  • Fitness w Centrum Sportu Akademos

Ćwiczenia rozciągające ciało i pobudzające umysł.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia przeznaczone dla osób mających problemy z kręgosłupem lub dla tych, którzy dbają o zdrowie. Ich celem jest wzmacnianie mięśni posturalnych, mających wpływ na prawidłową postawę ciała. Trening obejmuje głównie mięśnie grzbietu, brzucha, ud oraz pośladków, a także zawiera ćwiczenia rozciągające, które korzystnie wpływają na cały układ mięśniowo-kostny. 

JOGA

Ćwiczenia rozciągające i oczyszczające ciało. Dają poczucie wewnętrznej równowagi i spokoju. Budują piękną sylwetkę, poprawiają stan zdrowia oraz dodają energii i siły w codziennym życiu. Polegają na płynnym przejściu z jednej pozycji do drugiej bądź pozostaniu w niej przez odpowiedni czas. Efekty terapeutyczne gwarantowane.

MENTAL BODY

Nowoczesna forma treningu opracowana przez szkołę Open Mind Health & Fitness Idea. Zajęcia łączą w sobie elementy ćwiczeń aerobowych, jogi, pilatesu oraz tańca klasycznego. Trening ten doskonale rzeźbi mięśnie, wysmukla sylwetkę oraz przywraca równowagę fizyczną i psychiczną. Podczas zajęć skupiamy się na kontrolowaniu ruchu poprzez umysł, co pozwala uwolnić ciało od napięcia i stresu.

PILATES

Celem zajęć jest wzmocnienie głębokich mięśni brzucha, mięśni dna miednicy i kręgosłupa. Pilates to również metoda pracy z oddechem i poczuciem własnego ciała. Regularne ćwiczenia poprawiają świadomość prawidłowej postawy oraz wysmuklają mięśnie. Zajęcia doskonałe dla wszystkich, niezależnie od wieku i kondycji fizycznej.

STRETCH & RELAX

Trening ukierunkowany na poprawę elastyczności mięśni i zwiększenie zakresu ruchomości w stawach. Doskonale dobrane ćwiczenia w połączeniu z kojącą muzyką pozwalają wyzwolić ciało od napięć i przywrócić równowagę psychiczną.

deepWORK®

Wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, opartego na pięciu elementach (ziemi, drzewa, ognia, metalu i wody), które symbolizują różne źródła energii. Program zajęć bazuje na napięciu i rozluźnieniu mięśni oraz ćwiczeniach oddechowych. Początek treningu to spokojna rozgrzewka. Część główną stanowią przyspieszenia i dynamiczne kombinacje ćwiczeń, które angażują mięśnie całego ciała.

 

Ashtanga Joga

Zajęcia, które charakteryzują się dynamicznymi przejściami pomiędzy asanami skoordynowanymi z pracą oddechową. Podczas wykonywania asan instruktor kładzie nacisk na dynamikę ćwiczeń oraz precyzję w ustawieniu ciała. Zajęcia wzmacniają i rozciągają mięśnie oraz stawy przyczyniając się do poprawy kondycji i samopoczucia ćwiczących. 

TriloChi®

TriloChi® to współistnienie muzyki, wyobraźni i świadomego ruchu. Dzięki połączeniu różnorodnych technik pracy z ciałem takich jak m.in.: Yoga, Tai Chi, Pilates i Stretching możemy w znacznym stopniu poprawić równowagę energetyczną, elastyczność i stabilizację ciała. Udział w zajęciach stanowi doskonałą formą relaksu po całym dniu pracy.

BOSU Easy

To nowoczesny i wszechstronny trening równowagi. Ćwiczenia z BOSU rozwijają umiejętności motoryczne, kształtują sylwetkę i poprawiają balans ciała. Te zajęcia mają na celu zintegrowanie uczestników, a co więcej zaangażowanie mentalne grup w różnym przedziale wiekowym i o różnym stopniu wytrenowania. Koniecznie trzeba spróbować!

BALL & STRETCH

Ćwiczenia ogólnorozwojowe z wykorzystaniem różnego rodzaju piłek. Modelują sylwetkę oraz poprawiają postawę ciała. Ćwiczenia przeznaczone są dla wszystkich osób w każdym wieku, które chcą poprawić równowagę, koordynację ruchową i pozbyć się problemów z błędnikiem. Zajęcia zakończone rozciąganiem oraz niezwykle relaksującym masażem powięzi.

ZDROWE KOLANO

Zajęcia wzmacniająco-rozluźniające mające na celu poprawę mobilności stawu kolanowego ,wydłużenie oraz wzmocnienie mięśni i ścięgien okalających kolana. Regularny udział w zajęciach może przyczynić się do szybszej rekonwalescencji po przebytych kontuzjach oraz pomoże zapobiec nowym urazom.

roller balance

Trening z rollerem to dobra zabawa, ale równocześnie wyzwanie. Roller w zajęciach fitness pomoże Ci wzmocnić główne partie mięśni jak i te głębokie. Popracujesz nad równowagą, zwiększysz swoją mobilność, a dzięki masażowi rollerem zregenerujesz mięśnie oraz zrelaksujesz ciało.

AERIAL® JOGA

AERIAL® JOGA to technika ćwiczeń w powietrzu z pomocą specjalnego hamaka wykonanego z delikatnego i elastycznego materiału. Dzięki takim ćwiczeniom doświadczysz głębokiego rozciągania oraz wzmocnisz core czyli gorset mięśniowy kręgosłupa. Natomiast poprzez pozycje odwrócone odciążysz kręgosłup od nadmiernego napięcia i poprawisz równowagę dzięki nieustannej pracy z balansem ciała. Aerial joga pozwala na wykonanie wielu pozycji tradycyjnej jogi, które nie są możliwe do osiągnięcia z poziomu maty.

automasaż

„Nic tak nie wpływa na ducha jak ciało." (W.Gombrowicz)

W piątki o 18.30 dostarczymy Wam nowej rozrywki psychofizycznej. Rozpoczynamy cykl 4 spotkań z „Automasażu”, na których rozluźnimy ciało i wpłyniemy pozytywnie na samopoczucie. Potrzebujesz jedynie własnych rąk, by pod opieką Oli Oleszkiewicz zmniejszyć stres, przeciwdziałać powstawaniu zmarszczek oraz ujędrnić skórę. Dodatkowo przetestujemy pachnące olejki. Serdecznie zapraszamy!

Body Balance - zajęcia wzmacniające

To zajęcia, na których popracujesz nad wzmocnieniem mięśni, nad poprawą ich wyglądu, a przede wszystkim zadbasz o równowagę zarówno psychiczną, jak również harmonię ducha z ciałem. Na zajęciach jest wykorzystywany sprzęt: duże piłki, bosu, rolery. Najlepiej ćwiczyć boso.

Body Art - zajęcia mentalne

Trening funkcjonalny z zakresu zajęć Body and Mind. BodyART® można ćwiczyć w każdym wieku. Trening ten uczy świadomości swojego ciała i fantastycznie odpręża. Kształtuje siłę, elastyczność, poprawia postawę ciała i wyszczupla sylwetkę. Wszystkie ćwiczenia są ze sobą związane i uzupełniają się nawzajem tworząc harmonijną całość niezwykłych zajęć. Ostatecznym celem treningu BodyART® jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania ciała człowieka jako całości poprzez siłę funkcjonalną i trening stabilizujący system ruchowy człowieka.