Zdrowie i elastyczność

Zdrowy, bo aktywny. Zajęcia dla każdego, kto nie może korzystać z bardziej dynamicznej formy ćwiczeń.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia przeznaczone dla osób mających problemy z kręgosłupem lub dla tych, którzy dbają o zdrowie. Ich celem jest wzmacnianie mięśni posturalnych, mających wpływ na prawidłową postawę ciała. Trening obejmuje głównie mięśnie grzbietu, brzucha, ud oraz pośladków, a także zawiera ćwiczenia rozciągające, które korzystnie wpływają na cały układ mięśniowo-kostny. 

PILATES

Celem zajęć jest wzmocnienie głębokich mięśni brzucha, mięśni dna miednicy i kręgosłupa. Pilates to również metoda pracy z oddechem i poczuciem własnego ciała. Regularne ćwiczenia poprawiają świadomość prawidłowej postawy oraz wysmuklają mięśnie. Zajęcia doskonałe dla wszystkich, niezależnie od wieku i kondycji fizycznej.

PRO ZDROWIE

- to trening pro zdrowotny, ukierunkowany na poprawę mobilności stawów i kręgosłupa, pracę nad koordynacją i stabilizacją ciała oraz rozwój siły i wydolności organizmu.

STRETCH & RELAX

Trening ukierunkowany na poprawę elastyczności mięśni i zwiększenie zakresu ruchomości w stawach. Doskonale dobrane ćwiczenia w połączeniu z kojącą muzyką pozwalają wyzwolić ciało od napięć i przywrócić równowagę psychiczną.

TRANING FOR WOMAN

Trening adresowany do kobiet, które chcą wzmocnić mięśnie dna miednicy, mięśnie głębokie brzucha i kręgosłupa oraz mięśnie okolicy obręczy biodrowej (pośladki i uda). Zajęcia szczególnie polecane kobietom po porodach, a także tym które pragną wysmuklić swoje ciało w okolicach bioder i brzucha.