zdrowie i elastyczność

Zdrowy, bo aktywny. Zajęcia dla każdego, kto nie może korzystać z bardziej dynamicznej formy ćwiczeń.

SENIOR FIT

Spokojne i zrównoważone ćwiczenia przy relaksującej muzyce, skierowane głównie do osób, które pragną zadbać o kręgosłup i poprawić ruchomość stawów. Zajęcia oparte są na elementach ćwiczeń fitness, stretching’u i pilates. Pomagają w kształtowaniu zdrowej i wysportowanej sylwetki, wzmacniają mięśnie i poprawiają kondycję. Zalecane są również dla osób z nadwagą, które chcą się pozbyć zbędnych kilogramów.

ZDROWE KOLANO

Zajęcia wzmacniająco-rozluźniające mające na celu poprawę mobilności stawu kolanowego ,wydłużenie oraz wzmocnienie mięśni i ścięgien okalających kolana. Regularny udział w zajęciach może przyczynić się do szybszej rekonwalescencji po przebytych kontuzjach oraz pomoże zapobiec nowym urazom.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia przeznaczone dla osób mających problemy z kręgosłupem lub dla tych, którzy dbają o zdrowie. Ich celem jest wzmacnianie mięśni posturalnych, mających wpływ na prawidłową postawę ciała. Trening obejmuje głównie mięśnie grzbietu, brzucha, ud oraz pośladków, a także zawiera ćwiczenia rozciągające, które korzystnie wpływają na cały układ mięśniowo-kostny. 

PILATES

Celem zajęć jest wzmocnienie głębokich mięśni brzucha, mięśni dna miednicy i kręgosłupa. Pilates to również metoda pracy z oddechem i poczuciem własnego ciała. Regularne ćwiczenia poprawiają świadomość prawidłowej postawy oraz wysmuklają mięśnie. Zajęcia doskonałe dla wszystkich, niezależnie od wieku i kondycji fizycznej.