Sauny

ZAFUNDUJ SOBIE KURACJĘ DLA CIAŁA I DUSZY!

Poczuj relaks na własnej skórze i sprawdź, jak spływają z Ciebie wszelkie troski i stres dnia codziennego. Pod wpływem wysokiej temperatury Twoje ciało nabierze zdrowego kolorytu, poprawisz krążenie i dotlenisz tkanki. Sauna to doskonała forma pielęgnacji urody oraz idealne miejsce na spotkania towarzyskie.

Zapraszamy na zapachowe sauny. Codziennie inne kompozycje aromatyczne:

  • zniewalające zapachy imbirowo-miodowe
  • żar tropików w wersji cytrusowej
  • czekoladowe orzeźwienie z miętowym zabarwieniem
  • woń eukaliptusowa ukryta w leśnej paproci

Zapraszamy na saunowanie w dniach: 

od poniedziałku do piątku w godzinach 18.00-22.00

ŚRODY: LADIES HOURS 18.00 – 20.00

Niedziela: 16.00 – 20.00

Zadzwoń i zapytaj o szczegóły!

tel. 81 443 88 88

Sprawdź ceny

Sauny w LublinieSauna sucha (fińska) – Pomoże Ci wyeliminować skutki zmęczenia i usunąć toksyny z organizmu. Seans w temperaturze ok. 85 – 110°C powoduje, że Twoje ciało intensywnie się poci i uwalnia z zanieczyszczeń. Wizyta w saunie min. 2-3 razy w tygodniu utrzymuje skórę w dobrej kondycji zdrowotnej.


Sauny w Lublinie

Sauna mokra (tylarium) – Codzienne korzystanie z tego rodzaju sauny to doskonały zastrzyk energii dla Twojej skóry oraz sposób na odchudzanie. Sauna mokra to alternatywa dla sauny suchej, jeśli nie lubisz tak wysokich temperatur. Panuje w niej dość wysoka temperatura, ok. 50 – 70°C, a wilgotność powietrza ok. 40%.


Sauny w Lublinie

Łaźnia parowa – Parowa kąpiel działa antywirusowo i przeciwbólowo. Przeznaczona jest dla osób, które nie mogą przebywać w wyższych temperaturach. Łaźnia parowa to idealne warunki do odprężenia i relaksu. Można z niej korzystać nawet codziennie. Kąpiel w niej odbywa się w temperaturze ok. 55°C i wilgotności powietrza powyżej 80%.


Sauny w Lublinie

Sauna Infrared – Temperatura powietrza wynosi ok. 60 – 70C, w wyniku czego zwiększysz przepływ krwi dotleniając tkanki, a skóra nabierze zdrowego kolorytu. Z tego rodzaju kąpieli mogą korzystać nawet dzieci, osoby starsze oraz te, które mają kłopoty z krążeniem, chorobami serca i nadciśnieniem.


Pamiętaj:

  • Zabierz ręcznik (kąpielowy i pod stopy)
  • Klapki
  • Nie używaj strojów kąpielowych
  • Pij dużo wody